בן גביר: "מה שלי אסור, ללפיד מותר? איזו צביעות"

    מהדורת הבוקר No Comments on בן גביר: "מה שלי אסור, ללפיד מותר? איזו צביעות"

    ח"כ איתמר בן גביר ב'מהדורת הבוקר': "מה שלי אסור, ליאיר לפיד מותר? כשלא הייתי בשמעון הצדיק, כמעט שרפו אנשים שם. התרגשתי יותר מההודעה של עידית סילמן על התקיפה במודיעין, מאשר על ההודעה שלה בנושא החמץ בבתיה"ח". על העלייה להר הבית: "אני פועל כהוראת רבותי"

    צילום: פלאש 90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס לסיור שקיים אמש שר החוץ לפיד בעיר העתיקה. "איזו צביעות, עלי אמרו שאני מבעיר את המזרח התיכון, והנה לפיד עשה בדיוק אותו דבר, אבל עם הבדל אחד: כשאני עושה את זה האויבים שלנו מבינים שיש נחישות ואומץ ולכן לא מתפרעים, שמעון הצדיק שקט, הר הבית עבר בשלום. העיקר לפיד תקף אותי, אין לו שום דבר לעשות בשער שכם, הוא לא שר לבט"פ. אבל אין לי שום בעיה, אני בעד שיסתובב שם".

    הוא התייחס לביקורת שהשמיע כלפיו אתמול ח"כ רם בן ברק שטען כי מטרתו של בן גביר בהקמת הלשכה בשייח ג'ראח הייתה ליצור כאוס: "העובדות מספרות אחרת, מאז שהגעתי נהיה שקט. לפני זה כמעט שרפו ילדים, שרפו את הרכב של המשפחה תשע פעמים, ארבע פעמים זרקו להם בקבוקי תבערה לתוך הבית".

    "אותו רם בן ברק שהתבכיין שמירי רגב קראה לו שונא ישראל, אתמול או שלשום הוא הלך ואמר שאני דומה לחמאס. בושה וחרפה שאדם כזה יושב בכנסת. הוא מעסיק עוזרת מהתנועה האיסלאמית, בוגרת קורסים של טרור", הוסיף בן גביר.

    לדבריו "מאז שאני בכנסת אני מאוד מתחזק באמונה. אתה רואה את רם בן ברק שהיה סגן ראש המוסד, ועמר בר לב שהיה מפקד סיירת מטכ"ל ולא כשיר למלא שום תפקיד ציבורי ולידם יאיר גולן שהיה סגן הרמטכ"ל – אתה אומר לעצמך הקב"ה שומר עלינו ועושה לנו ניסים".

    הוא התייחס לעלייתו להר הבית ולביקורת על כך שהוא עושה זאת בניגוד לפסיקת גדולי ישראל: "אני עולה להר הבית מידי חודש, יש לי את גדולי הדור שלי שפוסקים אחרת וכל אחד יעשה כמצוות רבותיו. למשל הרב דב ליאור, גדול הדור של הציונות הדתית שחושב שזו מצווה. אני מציע לא לזלזל בגדולי דור".



    0 תגובות